WE ARE MOVING

PLEASE GO TO OUR NEW AND IMPROVED SITE WWW.CEBUANO101.COM

Thursday, February 1, 2018

Let's talk about LOVE

Valentine's is just around the corner. What a better time to start practicing love words and phrases. When we talk about love, it's not just the happy times but also the bad times. Watch the video and learn how to say "I love you" in Bisaya. Along with other Bisaya phrases.

I love you
Gihigugma tika

I love you too
Gihigugma pud tika

Ganahan ko nimo
I like you

Ganahan kaayo ko nimo.
I like you a lot

Gihigugma jud tika
I really love you.

Gihigugma kaayo tika.
I love you very much.

Pinangga kaayo tika
I care so much about you.

Everything alright?
Okay ra tanan?

Are you ok?
Ok ra ka?

Where would you want to go on a date?
Asa man ka ganahan moadto  sa atong date?

That's very nice.
Kanindot ana or Ka-nice ana.

You are very kind.
Kabuotan nimo oi.

I like that very much.
Ganahan kaayo  ko ana.

I don't like it.
Dili ko ganahan.

I really don't like it.
Dili jud ko ganahan.

That's fun.
Kalingaw (gud) ana.

Salamat.
Thank you.

You're welcome.
Walay sapayan.

I wan't to spend more time with you.
Gusto ko mo-bonding nimo ug dugay-dugay. (informal)

Can I court you?
Pwede ko manguyab nimo?

Can I go to your house?
Pwede ko moadto sa inyong balay?


I had fun with our date.
Nalingaw ko sa atoang date.


Can we go out on a date?
Pwede ta mag-date?

You look beautiful.
Gwapaha nimo oi.


You look handsome.
Gwapoha nimo oi.

You look good on that dress.
Angayan ka anang sinena.

I'll fetch you at your house.
Kuhaon teka sa inyong balay.

I'll send you to your house.
Ihatud tika sa inyong balay.

Can I visit you at your house?
Pwede ko mamisita sa inyong balay?

You are so sweet.
Ka-sweet nimo oi.

I am so touched.
Na-touch jud ko.

You look sexy.
Ka-sexy nimo oi.

You're very sexy.
Sexy kaayo ka.

Are you serious about us?
Seryoso ba ka sa atoa?

I really like you for a long time.
Dugay na kaayo kong ganahan nimo.

Do I stand a chance with you?
Naa ba koý chance sa imo?


I want to be with you.
Gusto ko mouban nimo.

I want us to be together.
Gusto ko nga mag-uban ta.

You are fun to be with.
Lingaw ka kakuyog.
Lingaw ka kauban.

You are the best thing that happened to my life.
Ikaw ang pinakanindot nga nahitabo sa akong kinabuhi.

Are you happy with me?
Malipayon ba ka sa akoa?


I'm very happy.
Malipayon kaayo ko.

Please be careful with my heart.
Palihug ampingi ang akong kasing-kasing.

Let's be lovers?
Pwede ba nga mag-uyab na ta?

Let's break up.
Mag-bulag na ta.

I don't like you.
Dili ko ganahan nimo.

I like you as a friend.
Ganahan ko nimo isip amiga/amigo.

I'm crazy about you.
Boang kaayo ko nimo.

I miss you.
Gimingaw ko nimo.

I miss you already.
Gimingaw nako nimo.

Don't leave me.
Ayaw ko biya-i.

Are you jealous?
Nag-selos ka?

Don't fool me.
Ayaw ra gud ko atika.

You're very special to me.
Special kaayo ka nako.

I have feelings for you.
Naa koý feelings nimo. (informal)

That's was just a joke.
Atik ra to oi!
Joke ra to oi!

Ah, so I am just a joke to you?
Ah, so joke-joke ra diay ko sa imo?

I'm serious about you.
Seryoso ko sa imo.

I will cut to the chase.
Dili nako mag-goryo-goryo sa imo.

I'm in love with you.
Nahigugma ko nimo.

I'm not perfect.
Dili ko perpekto.

What are you looking for in a guy(woman)?
Unsay mga gipangita nimo sa lalake (babae)?


I like beautiful and caring person.
Ganahan ko ug gwapa/gwapo ug lambing nga tawo.

I want to go to your place.
Gusto ko moanha sa inyong lugar.

Marry me.
Minyo-i ko.

Let's get married.
Magminyo na ta.

I'm still in love with you.
In-love pa gihapon ko nimo.







No comments:

Post a Comment